Zadelpasservice op uw paard
U bent hier: Home > Zadels Wintec Arena & Bates > Wintec Bates & Arena zadelpasservice

Wintec Bates & Arena zadelpasservice

Ervaring en inzicht

Hopa Sport wenst u graag op een correcte wijze te begeleiden bij de keuze van het juiste zadel. Daarvoor is het belangrijk dat we de juiste selecties maken rekening houdend met zowel een goede ligging op de paarden- of ponyrug als met de wensen van de ruiter.

Het ruime aantal keuzemogelijkheden en modellen enerzijds en een flinke dosis vakmanschap en ervaring anderzijds zorgen ervoor dat we in samenspraak met u voor een perfect zadel kunnen gaan. 

Dank zij professioneel inzicht en ruim 30 jaar zadelpaservaring kan Paardenwinkel & Zadelpasservice Hopa Sport bij U aan de stal komen voor vakkundige aanpassing van deze zadels op uw paard.

 

Zadelpaskosten recupereerbaar

Wanneer U de aankoop van een nieuw Bates, Wintec of Arena zadel overweegt verwachten wij dat U € 70.00 betaalt via onze webshop, voorafgaand aan de afspraak die we maken bij U aan de stal en dit voor een afstand tot 50 kilometer vanuit Heist-op-den-Berg.

Het maken van deze afspraak gebeurt bij voorkeur in onze winkel, maar kan ook telefonisch of via mail gepland worden.  Wanneer U een nieuw Wintec, Arena of Bates zadel aankoopt vanaf € 1200.00 wordt € 50.00 van uw aankoopsom afgetrokken.

In geval uw stal meer dan 50 kilometer van Heist-op-den-Berg is gelegen dienen we in overleg te bepalen welke mogelijke extra kosten dienen te worden berekend voor een bezoek.  Ook deze kosten zijn aftrekbaar vanaf een bepaald zadelaankoopbedrag. 

Wanneer U evenwel graag een Bates, Arena of Wintec zadel, dat niet door U rechtstreeks bij Hopa Sport is aangekocht, wenst aangepast te zien op uw paard, kan dat ook.

In dit geval dient U € 110.00 voorafgaand aan de afspraak te betalen.  Dit bedrag kan grotendeels gerecupereerd worden wanneer U toch beslist een nieuw zadel aan te kopen vanaf € 1200.00.

 

Kostenbetaling bij het maken van de afspraak

Deze kosten dienen voorafgaand aan de zadelpasafspraak te worden betaald.  De betaling hiervoor dient ofwel in de winkel ofwel online, via de onderstaande betaal/bestelknop op onze webshop te gebeuren. 

Dit wil dus zeggen NIET via een gewone bankoverschrijving en dit omdat een verwerkingstijd tot meer dan twee bankwerkdagen veel te lang is.

Een afspraak die via telefoon of mail gemaakt werd is slechts definitief geboekt NA ontvangst van uw betaling en dient te gebeuren binnen de 48 uur na het kontakt via telefoon of mail. 

Wanneer uw betaling binnen die tijd niet is doorgekomen via de webshop wordt uw afspraak eenvoudig geannuleerd.

 

De gemelde kosten zijn de vergoeding van de dienst en verplaatsing, maar zijn niet inbegrepen de nodige onderdelen van de aanpassing van je zadel.

Deze dienen betaald te worden tijdens het zadelpasservice-bezoek.  Betaling kan ofwel cash ofwel met onze mobiele betaalterminal.

 

Het bepalen van het afspraakmoment

Wij geven er de voorkeur aan dat U ons voor zadelpasafspraken ofwel in de winkel bezoekt ofwel ons via telefoon of mail kontakteert.

Op die wijze kan Paardenwinkel Hopa Sport dikwijls vanaf het eerste kontakt nauwkeuriger een idee geven van de mogelijkheden.